Medalles i finals al Campionat d'Espanya de Natació
Dimecres va iniciar a Mallorca l'Open d'Espanya de Natació on vam tenir 9 nedadors competint fins diumenge. Sens dubte la competició de natació nacional amb més nivell del que portem de la temporada, doncs vam poder veure diverses mínimes mundialistes i europees i fins i tot un rècord d'Espanya.
Vam començar dimecres amb un nivell altíssim, on en Pol Martínez va tornar a escriure el seu nom a la història del Centre rebaixant en 18 centèsimes el rècord del Centre en 50 m braça. L'antiga millor marca, d'en Fer Morillas, era de 28.77 i en Pol va nedar en 28.59. Marca que el va elevar fins a la 2a posició d'absolut jove. Èxit que va venir acompanyat d'una fantàstica Berta Serna que no es cansa de sumar medalles al seu palmarès. En aquest cas, bronze júnior en 100 m papallona. En Willy va quedar 4t en el 1500 m lliures en una prova que no va sortir tal com desitjava.
Dijous manteníem el nivell, i va acabar la jornada amb una nova medalla per la Berta. En aquest cas; subcampiona d'Espanya júnior en 50 papallona. Les participacions d'en Marc Pou, la Mariló Martí, la Malen Tomás i en Pol Martínez a les finals demostraven que seguíem a gran nivell.
De divendres a diumenge no van arribar més medalles, però el nom del Centre seguia apareixent a les sessions de tarda. En Willy tornava a quedar-se a prop de pujar al podi després de tocar en 5a posició en el 800 lliures. Vam poder veure també més finals de la Berta, la Malen, en Pol i en Marc. Cal destacar també les actuacions d'en Marc Fiori, Óscar Sànchez i David Bocanegra.
Resultats a nivell individual molt positius. A seguir, equip!
Tots els resultats clicant a la foto.