Jan Giralt, medalla de bronze al Gran Prix Internacional de Manresa
Aquest diumenge el nostre equip de natació va ser a la piscina del CN.Minorisa a Manresa on hi nedaven el Trofeu Fèlix Santamans Gran Prix Internacional.
Era un competició amb nedadors de primera fila i els nostres van aconseguir bones marques entre els que cal destacar a en Jan Giralt que va pujar al podi per a recollir la medalla de bronze com a 3r. classificat en la prova de 200 braça, on va estar lluitant frec a frec pel 2n. lloc.
Més bons resultats del Centre els fets per la Carla Feliu, 7a. en els 200 lliures, la Mariló Martí, 6a. en 200 lliures també i en Marc Pou que va estar entre els deu primers en els 200 braça, on va tocar en 8a. posició i en els 200 estils on va ser 4t. classificat a punt de la medalla.
Bona feina equip!