Política de privacitat
La confidencialitat i la seguretat són valors primordials de CN MATARÓ i, en conseqüència, assumim el compromís de garantir la privacitat de l’usuari a tot moment i de no recaptar informació innecessària sobre l’Usuari. A continuació, li proporcionem tota la informació necessària sobre la nostra Política de Privacitat en relació amb les dades personals que recaptem, explicant-li:
- Qui és el responsable del tractament de les seves dades.
- Per quines finalitats recaptem les dades que li sol·licitem.
- Quina és la legitimació per al seu tractament.
- Durant quant temps les conservem.
- A quins destinataris es comuniquen les seves dades.
- Quins són els seus drets.
1. Propietat intel·lectual
Centre Natació Mataró (G08475568)
Passeig Marítim, nº 92
08301 de Mataró (BARCELONA)
2. Finalitats, legitimació i conservació dels tractaments de les dades enviades a través de:
-
FORMULARI DE CONTACTE:
Finalitat: Facilitar-li un mitjà perquè pugui posar-se en contacte amb nosaltres i contestar a les seves sol·licituds d’informació.
Legitimació: El consentiment de l’usuari en sol·licitar-nos informació a través del nostre formulari de contacte.
Conservació: Una vegada resolta la seva sol·licitud per mitjà del nostre formulari o contestada per correu electrònic, si no ha generat un nou tractament.
-
FORMULARI D’ALTA “FES-TE SOCI/SÒCIA ON-LINE”:
Finalitats:
Sol·licituds d’ingrés: Atendre la seva sol·licitud d’ingrés a l’entitat i efectuar les gestions per a la seva valoració.
En cas de ser admesa la seva sol·licitud d’ingrés: Gestionar d’alta com a soci/sòcia de l’entitat, tramitar el cobrament de quotes i mensualitats, complir amb les funcions i finalitats descrites en els Estatuts i efectuar les gestiones administratives, socials i esportives derivades de la seva condició de soci/sòcia (donar d’alta en aplicacions i sistemes per a la gestió de la relació; organitzar, convocar i facilitar la seva participació en activitats i competicions esportives, activitats recreatives i culturals; si s’escau, publicació del nom i cognoms als quadres de resultats i classificacions). Controlar l’accés a les instal·lacions. Informar sobre la marxa de l’entitat i enviar-li comunicacions oficials i butlletins informatius i comercials dels productes, serveis, avantatges, promocions i activitats de l’entitat, així com dels nostres col·laboradors i patrocinadors, fins i tot per mitjans electrònics. En cas de ser soci/sòcia de ple de dret: convocar a reunions de l’assemblea general i gestionar la seva participació i/o assistència a la mateixa i tasques administratives derivades. Si accepta, enregistrar imatges en fotografies i/o vídeos per a utilitzar-les i publicar-les en la pàgina web, xarxes socials o altres mitjans de comunicació de l’entitat per promocionar la mateixa i les activitats organitzades.
Legitimació:
Sol·licituds d’ingrés: Consentiment de l’interessat/ada en presentar la seva sol·licitud d’ingrés.
En cas de ser admesa la seva sol·licitud d’ingrés: Execució de l’acord d’associació i obtenció del títol de soci/sòcia, compliment dels Estatuts i reglaments de l’entitat, així com de la normativa aplicable a la mateixa, i prestació dels serveis sol·licitats. Interès legítim en mantenir informats als socis/sòcies sobre la marxa de l’entitat i en remetre-li comunicacions informatives i comercials del seu interès. Consentiment per a l’enregistrament, ús i publicació de les imatges.
Destinataris:
Sol·licituds d’ingrés: no estan previstes cessions de dades.
Socis/Sòcies: Organismes públics i/o privats necessaris per a les nostres finalitats i, les legalment previstes.
Conservació:
Sol·licituds d’ingrés: Mentre dura el procés d’admissió per part de la junta directiva de l’entitat.
Socis/Sòcies: Mentre estigui donat/da d’alta a l’entitat i mantingui la condició de soci/sòcia. Un cop finalitzada la relació, durant els terminis legals per a atendre eventuals responsabilitats. Es conservaran com a registre històric les dades dels/de les socis/sòcies publicades en taules de resultats i quadres d’honor esportius. Enviaments comercials: Mentre duri la relació i, com a màxim, durant 1 any des de la seva baixa de l’entitat, o fins que sol·liciti la baixa dels enviaments. Imatges usos promocionals: Es conservaran mentre estiguin publicada en els mitjans indicats i serveixin per a la finalitat de promoció per a la qual van ser publicades i, posteriorment, sobre la base de l’interès legítim, es podran conservar com a registre històric d’esdeveniments i activitats organitzades.
-
FORMULARIO INSCRIPCIÓN (Cursets / Campus / Activitats)
Finalitats: Gestionar la inscripció i assistència al curs, campus, torneig, competició, esdeveniment o activitat organitzada per l’entitat i, si s’escau, la facturació i cobrament de la mateixa. Controlar l’accés a les instal·lacions. Si accepta, enviar-li comunicacions oficials i butlletins informatius i comercials dels productes, serveis, avantatges, promocions i activitats de l’entitat i dels nostres col·laboradors i patrocinadors, fins i tot per mitjans electrònics.
IMPORTANT: Durant les activitats organitzades es podran enregistrat imatges en fotografies i/o vídeos per a utilitzar-les i publicar-les en la pàgina web, xarxes socials o altres mitjans propis per a la promoció de l’entitat.
Legitimació: Execució de l’acord d’inscripció en el qual l’interessat és part. Consentiment de l’usuari per a la recepció d’informació de l’entitat i sobre productes, serveis, avantatges, promocions dels seus col·laboradors i patrocinadors. Consentiment per a l’enregistrament i ús de les imatges.
Destinataris: No estan previstes cessions a tercers, excepte aquelles entitats necessàries per a l’execució de l’activitat i excepte obligació legal.
Conservació: Mentre duri el curset o activitat a la qual s’ha inscrit i, posteriorment, durant els terminis legals per a atendre eventuals responsabilitats. Enviaments comercials: Fins que sol·liciti la baixa comercial. Imatges usos promocionals: Es conservaran mentre estiguin publicada en els mitjans indicats i serveixin per a la finalitat de promoció per a la qual van ser publicades i, posteriorment, sobre la base de l’interès legítim, es podran conservar com a registre històric d’esdeveniments i activitats organitzades.
-
FORMULARI DESCARGA LA APP MI CLUB ONLINE
Finalitats: Tramitar l’alta com a usuari de l’aplicació per a la gestió de la relació amb l’entitat (consultar horaris, reservar classes, accés a serveis) i de les comunicacions amb els usuaris donats d’alta, i prestació dels serveis sol·licitats.
Legitimació: Registre a l’app i prestació dels serveis sol·licitats.
Conservació: Mentre estigui donat/da d’alta o inscrit a l’entitat. Un cop finalitzada la relació, durant els terminis legals per a atendre eventuals responsabilitats.
-
FORMULARIO DE COMPRA DE PRODUCTOS.
Finalitats: Gestionar les seves comandes i tramitar l’enviament dels productes adquirits pel client. Formalitzar, en el seu cas, la seva alta com a usuari registrat.
Legitimació: Execució de la relació contractual (compravenda de productes i serveis).
Conservació: Durant el temps necessari per a l’execució i gestió la compra dels productes i els tràmits derivats de la mateixa i, posteriorment, durant els terminis legals de conservació.
-
ENVIAMENT DE CORREUS ELECTRÒNICS.
Finalitat: Contestar a les seves sol·licituds d’informació, atendre les seves peticions i respondre les seves consultes o dubtes.
Legitimació: El consentiment de l’usuari en sol·licitar-nos informació a través de l’adreça de correu electrònic.
Conservació: Una vegada resolta la seva petició per correu electrònic, si no ha generat un nou tractament.
-
ENVIAMENT DEL CURRÍCULUM VITAE PER CORREU ELECTRÒNIC
Finalitat: Disposar del seu currículum per participar en els nostres processos de selecció de personal.
Legitimació: El consentiment de l’usuari en remetre’ns la seva informació personal i currículum per als nostres processos de selecció de personal.
Conservació: Durant el desenvolupament dels processos de selecció de personal oberts i durant 1 any per a futurs processos.
Obligació de facilitar-nos les seves dades personals i conseqüències de no fer-ho.
Generalment, el subministrament de dades personals requereix una edat mínima de 14 anys, o si escau, disposar de capacitat jurídica suficient per contractar. Per a poder-se donar d’alta com a soci de ple dret, es requereix una edat mínima de 18 anys.
Les dades personals sol·licitades són necessàries per gestionar les seves sol·licituds i/o prestar-li els serveis que pugui contractar, per la qual cosa, si no ens les facilita, no podrem atendre-li correctament ni prestar-li el servei que ha sol·licitat.
3. Destinataris de les seves dades
Les seves dades són confidencials i no se cediran a tercers, tret que sigui necessari per a la prestació dels serveis i/o que existeixi obligació legal.
4. Drets en relació amb les seves dades personals
Qualsevol persona pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, quan el mateix s’hagi atorgat per al tractament de les seves dades. En cap cas, la retirada d’aquest consentiment condiciona l’execució del contracte de subscripció o les relacions generades amb anterioritat.
Igualment, pot exercir els següents drets:
- Sol·licitar l’accés a les seves dades personals o la seva rectificació quan siguin inexactes.
- Sol·licitar la seva supressió quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessaris per a les finalitats pels quals van ser recollits.
- Sol·licitar la limitació del seu tractament en determinades circumstàncies.
- Sol·licitar l’oposició al tractament de les seves dades per motius relacionats amb la seva situació particular.
- Sol·licitar la portabilitat de les dades en els casos previstos en la normativa.
- Altres drets reconeguts en les normatives aplicables.
On i com sol·licitar els seus Drets: Mitjançant un escrit dirigit al responsable a la seva adreça postal o electrònica (indicades a l’apartat A), indicant la referència “Dades Personals”, especificant el dret que es vol exercir i respecte a quines dades personals.
En cas de divergències amb l’entitat amb relació al tractament de les seves dades, pot presentar una reclamació davant l’Autoritat de Protecció de Dades (www.aepd.es).
5. Cookies
Aquesta pàgina web, únicament utilitza cookies tècniques, de personalització i anàlisi i publicitàries, pròpies i de tercers, que en cap cas tracten dades de caràcter personal ni capten hàbits de navegació per a finalitats publicitàries.
Per això, en accedir a la nostra web, en compliment de l’article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació, en tractar cookies d’anàlisi i publicitàries, li hem sol·licitat el seu consentiment per al seu ús i facilitat la informació d’aquestes, que en tot cas s’instal·laran passat un termini de temps prudencial perquè l’usuari tingui temps de decidir prestar el seu consentiment o no.
6. Seguretat de les seves dades personals
Amb l’objectiu de salvaguardar la seguretat de les seves dades personals, l’informem que hem adoptat totes les mesures d’índole tècnica i organitzativa necessàries per garantir la seguretat de les dades personals subministrades de la seva alteració, pèrdua, i tractaments o accessos no autoritzats.
7. Actualització de les seves dades
És important que perquè puguem mantenir les seves dades personals actualitzades, ens informi sempre que hi hagi hagut alguna modificació en elles, en cas contrari, no responem de la veracitat d’aquestes.
No ens fem responsables de la política de privadesa respecte a les dades personals que pugui facilitar a tercers per mitjà dels enllaços disponibles a la nostra pàgina web.
La present Política de Privadesa pot ser modificada per adaptar-la als canvis que es produeixin a la nostra web, així com modificacions legislatives o jurisprudencials sobre dades personals que vagin apareixent, per la qual cosa exigeix la seva lectura, cada vegada que ens faciliti les seves dades a través d’aquesta Web.