L’equip de Natació Adaptada de Centre es proclama una vegada més Campió de Catalunya d’Hivern, al campionat que es va nedar aquest dissabte passat a la piscina del CN.Terrassa.
Fins a 21 nedadors portava convocats el Centre que van aconseguir 18 medalles i com en les darreres edicions van tornar a demostrar que són els millors. L’equip va ser una pinya, animant-se, cridant, ajudant-se, destacant un gran sentit de companyonia entre tots els components. Dintre del gran treball de tots destacar els nostres medallistes;
- Ariel Schrenck (plata als 100 lliures S9 i 200 lliures S9, bronze als 100 papallona S9 i als 200 estils).
- Berta Garcia (medalla d’or als 100 braça SB4, medalla de plata als 50 braça SB4 i medalla de bronze als 200 lliures S5).
- Natalia Sanchez (medalla de plata als 100 lliures S7, als 200 lliures S7 i medalla de bronze als 50 esquena S7).
- Javier Carcamo (medalla d’or als 400 lliures S6 i medalla de bronze als 50 braça SB5).
- Ana Belén Sabariego (medalla de plata als 100 esquena S4 i medalla de bronze als 50 braça SB3).
- Daniel Ferrer (medalla de bronze als 200 lliures i també medalla de bronze als 50 esquena).
- Ariadna Balmes (medalla de bronze als 100 esquena S4).
- Marta Colom (medalla de bronze als 100 braça SB7).
A més a més van sumar punts d’equip que van ser decisius per al títol final; Jeremias Mateu, Laura Castillo, Mark Castro, Núria Cussó, Anabel Caballero, Darío Salcedo, Juan Otazua, Edgar Sanchez, Ivan Camps, Alex Mas, Jesus Garcia, Kilian Polit i Shandya Iscla.
Els entrenadors van ser l’Iker Embeita i la Maria Folgado i com a assistents l’Òscar Sànchez i l’Alberto Garcia.
Moltes felicitats equip, continueu fent història.